-->
»نشرت فى : الثلاثاء، 1 أكتوبر 2013»بواسطة : »هناك 17 تعليقًا

تفسير الاحلام بالطريقة الشرعية فسر حلمك الان

لتفسير الاحلام على الطريقة الشرعية , نقدم لكم اليوم قاموس تفسير الاحلام لمجموعه كبيرة من مشايخ الازهر الشريف , والذين يتناولون تفسير الاحلام من خلال الحروف الابجدية حيث تختارى الحرف الذى تبدأ به الكلمات التى تبحثين عنه مثل تفسير الشعر الطويل اذن تبحثى من خلال حرف الشين وهكذا , اما اذا واجهتك صعوبة فى تفسير الحلم يرجى كتابة حلمك وسوف تقوم اسرة الموقع بتفسيره لكم , بنتمنى للجميع الرؤى الجميلة , وانا ينفعنا واياكم بالعمل الصالح .
لتفسير الاحلام بالطريقة الشرعية 

    اضف تعليقاً عبر:

  • blogger
  • disqus
  1. انا حلمت اني هتقابل انا والشخص اللي مرتبطه بيه عند كوبرى بننزل منه ع سكه القطر بس انا معرفش الكوبرى ده فين اول مره اشوفه ف الحلم وع اساس ان ف حجاره هتقع وبعح ماتنزل الحجاره دي الشخص اللي مرتبطه بيه ده ممكن ينساني بعدها وبعد مانزلت لقيته نازل من سلم الكوبرى بسرعه وانا فرحت وروحتله اقابله لقيته بصلي جامد وعنيه كان فيها دموع ومش عارفه ده معناها ايه وسابني بعدها ومشي وصاحبتي كانت مع واحد ع اساس ان ده هيرتبط بيها وهي قالتله انهم مش هينفع يكملو مع بعض وهو زعل منها وقالي انه هيشكي منها لابوها وانه عمل عشانها حاجات كتيره وبعدها مشيت انا وصحبتي والدنيا شتت علينا واحنا ماشيين

    ردحذف
  2. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  3. تلك الرؤي بعد صلاة استخارة ٣ ايام للجواز من بنت عمتي
    ١_ حلمت ان يوجد بطة سودة كانت في التلاجة ووقعت في الارض علي ظهرها فاصبحت
    صاحية وكانت بتموت فجبت سكينة كبيرة حتي اذبحها فتحولت الي سكينة تيلمة فاسرعت وجبت
    سكينة اخري حتي لا اعزبهافقمت بذبحها فسمعت صوت عذبتني
    ٣_ حلمت اني رايح اتفرج علي قطعة ارض وكان الطريق بيتسفلت بالزفت جزء
    منة معمول والجزء الاخر لسة فاجزء من ملابسي وايدي اتوسغ بالزفت عشان حملت جزي منة عشان اساوي الطريق ثم ذهبت الي بنت خالتي وهي متزوجة اسمها هالة حتي انظف نفسي فاعططني ريحة وقامت بسكب بعضها علي يدي فنظفت وقامت بوضع بعض من هذة الريحة علي ملابسي حتي تنظف ولكن رفضت ان تعطيني
    الزجاجة
    ٣_ حلمت ان خلتي المتوفية قالت ان جيت عشان عندكم فسيخ وبيض

    ردحذف
  4. حلمة بامي المتوفيه انه اخذت البطاقة وراحت تجيب العيش

    ردحذف
  5. حلمت ان شعري طويل و فيه قليل من الشعر الابيض و بعض الشعر البني و انا اصففه لاكتشف هذه الألوان

    ردحذف
  6. حلمت ان شعري طويل و فيه قليل من الشعر الابيض و بعض الشعر البني و انا اصففه لاكتشف هذه الألوان

    ردحذف
  7. حلام جاري بولدي يرتدي جلبيه بيضاء وفيه بقع من الطين ولما سال جاري احد كان معاا في الحلام هو زعلاا ليه قال علشان عليه 55 فما هي ال55لا اعرف

    ردحذف
  8. اناوبنت كان بينا علاقة ارتباط وكنا داخلين علي خطوبة بس ما حصلش نصيب بيني وبينها لاسباب ترجع ليه انا وهي بعيد عن الاهل واتقطعت علاقتنا ببعض من منذ ثلاثة اشهر ومن وقت ما علاقتنا اتقطعت ببعض وانا ماعرفش عنها اي شئ تماما ..
    المهم ..عدا عليه اول شهر وفي نصف الشهر الثاني لوقتنا هذا اري في منامي ان البنت تاتي لي ببكاء وانها تبكي ويتكرر هذا الحلم في المنام كل يومين او ثلاثة ايام ونفس الحلم وانها تاتي لي وانها تبكي بس مع اختلاف الاماكن بوضوح ان كل حلم المكان هو بس اللي بيتغير مع العلم اني كل اللي بشوفه من البنت في الحلم هو البكاء فقط لا غير ...
    وقبل ما احلم بهذا الموضوع لي اخت قد رائت نفس البنت في حلم وهي اتيه لها وهي تبكي لمره واحده فقط
    وان كل ما بستيقظ من هذا الحلم بستيقظ تعبان نفسيا ومخنوق
    ارجوكوا حد يفسر لي هذا. الحلم

    ردحذف
  9. اناوبنت كان بينا علاقة ارتباط وكنا داخلين علي خطوبة بس ما حصلش نصيب بيني وبينها لاسباب ترجع ليه انا وهي بعيد عن الاهل واتقطعت علاقتنا ببعض من منذ ثلاثة اشهر ومن وقت ما علاقتنا اتقطعت ببعض وانا ماعرفش عنها اي شئ تماما ..
    المهم ..عدا عليه اول شهر وفي نصف الشهر الثاني لوقتنا هذا اري في منامي ان البنت تاتي لي ببكاء وانها تبكي ويتكرر هذا الحلم في المنام كل يومين او ثلاثة ايام ونفس الحلم وانها تاتي لي وانها تبكي بس مع اختلاف الاماكن بوضوح ان كل حلم المكان هو بس اللي بيتغير مع العلم اني كل اللي بشوفه من البنت في الحلم هو البكاء فقط لا غير ...
    وقبل ما احلم بهذا الموضوع لي اخت قد رائت نفس البنت في حلم وهي اتيه لها وهي تبكي لمره واحده فقط
    وان كل ما بستيقظ من هذا الحلم بستيقظ تعبان نفسيا ومخنوق
    ارجوكوا حد يفسر لي هذا. الحلم

    ردحذف
  10. حلمت انى احمل ابى المتوفى على يدى وهو حى
    لكى اذهب به إلى مسجد معين رغم انى اعرف مكان ظللت ابحث عنه وعندما وجدته للاسف بعد دخوله وجدت أناس كثيره جالسون كما فى كافيه أو مطعم

    ردحذف
  11. نمت ع طهاره ومصليه الفجر
    انا حلمت انه كنت بالبيت انا وماما وباب البيت كان مفتوح شفت زلمه ع الدرج كأنه شيخ ما بعرفو بس سألتو ع مرتو بحكيلو ليش مرتك ما اجت حكالي انا منعتها تيجي هون بحكيلو ليش حكالي لانه عمارتكم منبوزه بحكيلو ما فهمت شو يعني منبوزه ال بلاش تخافي حكيتلو عادي انا ما بخاف بس شو يعني عمارتنا منبوزه ال عمارتكم وبيتكم بالزات اي دعوه بتطلع منه ربنا ما بيستجيبها حكيتلو فعلا انا شو ما ادعي الدعوه ما بتستجاب حكالي مارح يستجيب لحد فيكم بالاخر اكتشفت انه هاد الزلمه بيئزينا

    ردحذف
  12. انا حلمت اننى اقف فى مكان واسع وكله ابواب من كل الاتجاهات وفى خلفى حجره صغيره وعندما اقترب من كل باب وهو مفتوح يغلق فى وجهى ثم ياتى اخى من الخارج ويدخل بى داخل الغرفه الصغيره وبها رجل ملتحى وامراءه منتقبه ويتحدثون ثم يخرج بى اخى من الباب بكل سهوله

    ردحذف
  13. ولدتي حلمت ان والدتها المتوفيه لابسه عبايه جميله بس ناقصها ٢زار من الاكمام قالت ليها استني اروح اجيبهم ليكي دخلت مصنع ملابس وفتحت كرتونه خاصه بيها وتخدت منه ٤ زاير ٢كبار و٢ صغار لونهم احمر اخدتهم عشان تركبهم لاكن صحيت بدون ماتعطيها شيء ارجو تفسي هذا الحلم وشكرا لحضراتكم

    ردحذف
  14. أزال المؤلف هذا التعليق.

    ردحذف
  15. خير اللهم اجعله خير
    حلمت اني كنت انا وقرايبي موجودين في بيت وكنا على سطح البيت ده بس متقفل انا واقاربي وبعد كده كنت بلبس الكوتش علشان امشي بعد كده ظهر بابا الله يرحمه وكان بيضحك وانا قعدت اقول بابا اهو جه واخذني في حضنه وطبطب عليا وانا كنت بعيط اووووي وحسيت فعلا بايديه وهي بتطبطب عليا كأنه موجود حقيقي وقالي مش انتي كنتي عايزاني اجي اخدك اهو انا جاي اخدك معايا وفعلا كنت هروح معاه لولا أن أحد ما قال خليها ومتمشيش بعد كده بابا الله يرحمه قالي قولي لعبد الرحمن انا بحبك وميمشكيش بعد كده مشي بعد كدة في الحلم قولت نادولي عبد الرحمن علشان أقوله اللي بابا قاله في الحلم وهو فعلا جه بس صحيت بعد كده

    ردحذف
  16. حلمت ان انا ومراتي وابني ركبنا عربة علي المياه وكانت مراتي سايق بس نومت وانا صحيته علي طول بس كانت خايفه وابني كان برودا وبعد كده نزله واسأل علي الطريق قول بعد عشرين الصح قول بعد عشرين كليو بس كانت لوحدي

    ردحذف

الابتسامات

0102030405060708091011121314151617181920212223242526272829303132333435363738394041424344

design by : bloggerinarab, powered by : blogger
كافة الحقوق محفوظة لمدونة نور الدنيا 2014 - 2015